Blog Layout

עורך דין לקניית דירה

אחת העסקאות החשובות והגדולות ביותר שאנחנו עושים בחיים שלנו זוהי קניית דירה.  בניגוד לעסקאות בסדרי גודל אחרים, שם השימוש בשירותי עורך דין זה רק בגדר המלצה, הרי שכאשר מדובר בקניית דירה, שם תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא תפקיד הכרחי וממש חלק בלתי נפרד מכל התהליך.


תפקידו של עורך דין מקרקעין בקניית דירה הוא ליווי צמוד החל מהשלבים הראשוניים של בדיקת הנכס, דרך הדרכה וליווי במתווה התשלומים וכלה בחתימת החוזה כולל הסיוע בתהליך הוצאת המשכנתא.


כך תבחרו את עורך דין לקניית דירה


אז האמת היא שכל אחד מאתנו מכיר ידיד, או אח של חבר שהוא עורך דין במקצועו והוא אולי ישמח לסייע בשאלות משפטיות. אך אם מדובר בעורך דין שאמור ללוות אותנו בעל קניית דירה, שם חשוב לפנות אל עורך דין שיש לו את ההתמחות הספציפית בתחום של קניית דירה.


כי תחום המקרקעין הוא תחום מורכב שדורש התמחות מיוחדת ושליטה בכל הדקויות במרכיבים של חוזה הדירה. 


גם כאשר כבר איתרתם עורך דין שנראה לכם שיוכל לתת לכם את המענה הנכון, אל תהססו לשאול אותו את כל השאלות שמעניינות אתכם. כמו כמה שנות ניסיון יש לו בתחום המקרקעין ובמידת הצורך אף לבקש ממנו שמות של לקוחות קודמים כדי לקבל מהם חוות דעת.


לפני שאתם חותמים חוזה


לפני שחותמים על חוזה דירה, חשוב לשים לב לכמה וכמה נתונים חשובים על מנת שהקנייה תיעשה בראש שקט.

עורך דין מקרקעין יעשה עבורכם את הבדיקות הנחוצות.


  • חריגות בנייה – חשוב לבדוק אם אין חריגות בנייה בנכס. פרגולות לדוגמא נחשבות כחריגות בנייה ואלה עשויות להוביל לבעיות בהמשך כמו סירוב לקבלת משכנתא, קנסות או אפילו מכירת הנכס בעתיד. עורך דין מקרקעין יכול לסייע גם בנושאים הללו כאשר הוא יפיק את המסמכים החוקיים מטעם הרשות לתכנון ובנייה בכדי לוודא את הנושא של חריגות בנייה או התרעות על מבנה מסוכן.


  • מי הוא מוכר הדירה? על פניו ברוב המקרים זה נראה פשוט וחלק. האדם שמציג את עצמו כבעל הנכס הוא המוכר. אך לא פעם יש מקרים בעייתיים בהם מדובר בבני זוג גרושים או בילדים שמוכרים נכס של ההורים כאשר עלולים להיווצר בעיות רבות לאחר הקנייה. גם כאן יוכל עורך הדין לבדוק את זהותם של בעלי הנכס.


  • משכנתא – בשלב המורכב הזה יוכל עורך הדין ללוות אתכם בדרך הטובה ביותר עבורכם.
עורך דין לקניית דירה
Share by: