Blog Layout

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין

מה הם היתרונות ומה הם החסרונות העיקריים בשירות של עורך דין מקרקעין?

עורך דין מקרקעין נוהג לעבוד באופן שונה מרוב תחומי העריכת דין, כאשר הוא נדרש להשקיע לפעמים עם מרובה לחקירה של הפסיקה ולהכנה של מסמכים קונקרטיים, בעוד עורכי דין אחרים נדרשים להתדיין מול השופטים. אספנו עבורכם את היתרונות ואת החסרונות העיקריים שמלווים את השירות שלו, כלהלן -


היתרונות

  • עורכי דין למקרקעי, בעיקר הוותיקים, מצליחים להגיע לשכר גבוה.
  • העוסקים בתחום נחשפים להזדמנות להיות המנהלים של עצמם, הווה אומר – לעבוד כפרי לאנסרים.
  • משלח יד זה כרוך בפגישה של ערב רב של לקוחות, כמו גם בעבודה מספקת ומתגמלת ביותר.
  • ניתן להתקדם לכיוון של שותפות, לאחר שעורכי הדין למקרקעין צוברים ותק ומקצועיות. 


החסרונות

  • כדי לעסוק כעורך דין במקרקעין חייבים ללמוד המון שנים, לרבות השתתפות פעילה בסטז'. 
  • עורכי דין אלו מחויבים לצלוח את המבחן של עורכי הדין, על מנת שיהיו ברשותם הרישיון. 
  • בדרך כלל עורכי דין אלו נאלצים לעבוד במשך רוב שעות היום. 

מדוע לא כדאי לטפל במצב בעצמכם, אלא לרכוש את שירותיו של עורך דין מקרקעין?

באם אתם מעוניינים לבצע מכירה או השכרה של מקרקעין, אין ספק שבאפשרותכם לנהל אותה לבד, לרבות טיפול בפן המשפטי של קניית או השכרת המקרקעין בעצמכם, אך עליכם להיות מודעים לעובדה כי עליכם להימנע מלעשות זאת. קיימים המון סיכונים פוטנציאליים בטיפול בניירת שקשורה לחוק, אשר לא בטוח שאתם מודעים להם לחלוטין. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים להשכיר את הדירה בעתיד, הנכם יכולים לשגות במשך התהליך במובן המשפטי, מסיבות כאלו ואחרות, דבר אשר יסב לכם הוצאות כלכליות ניכרות וסיכון ההשקעה שלכם. אי שכירת שירותיו של עורך דין מקרקעין חושף אתכם לחוזים שלא מפורשים כראוי, למחלוקות בטווח הארוך בהיבטים של הבנייה, לכל מיני קבלת אישורים חיוניים, וכיוצא בזה. תהיו בטוחים, שבהתקיים כל אחד מן התרחישים שצוינו לעיל, תצטרכו לשאת בתשלומים של כמה עשרות אלפי ₪, בפרט אם הנכם עוסקים בתחום של נכס מסחרי, ובשל כך, אל תיקחו א החוק לידיים ותתיימרו למלא את המקום של עורכי הדין, כי אם תקפידו לשכור את השירות שלהם מבעוד מועד.

מה מייחד את עורכי הדין למקרקעין?

הייחוד של עורך דין מיסוי מקרקעין בא לידי ביטוי שהם עוסקים בפרט בהיבט המשפטי של העברת מקרקעין. אותם עורכי דין בעלי הבנה רבה בדיני מקרקעין ובעלי ניסיון עשיר בהתמודדות עם הניואנסים הרבים הנלווים אליו.

Share by: